با توجه به ایام دهه بصیرت، دهه فاطمیه و شهادت سردار بزرگ اسلام قاسم سلیمانی، شهرداری باید از پتانسیل های خود برای تبلیغات، فرهنگسازی و اطلاع رسانی در زمینه های فرهنگی یاد شده بهره گرفته اما گویا درآمد حاصل از کرایه بسیاری از این بیلوردها اولویت داشته است، موضوعی که در طی صحبت های صورت گرفته خبرنگار فارس با مسئولین سازمان فرهنگی شهرداری شیراز آن را منکر نشده اما علت را ابلاغ صورت گرفته از بالا و تعهدات بیان کردند، تعهدات و ابلاغیه هایی که با وجود پیگیری، چیزی راجع به آن به دست نیامد.
کد خبر: ۹۲۹۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴ 05 January 2021

تابناک فارس به نقل از فارس: سازمان فرهنگی شهرداری شیراز به عنوان متمول‌ترین نهاد فرهنگی در کلانشهر شیراز و پایتخت فرهنگی ایران اسلامی شناخته می شود.

شهرداری شیراز به عنوان متولی اصلی تبلیغات شهری، تعداد بسیار زیادی فضاهای مختلف تبلیغاتی در قالب بیلبورد و استند در نقاط مختلف شهر داشته که بیشتر آنها در اختیار سازمان فرهنگی شهرداری شیراز می باشد.

موضوعی که شهردار در همه جلسات به آن اذعان داشته و ظرف خود را تنها در حد همین تبلیغات شهری پایین آورده است.

با توجه به رسالت سازمان فرهنگی شهرداری، تعدادی از فضاهای تبلیغاتی شهری در اختیار این نهاد به طور خاص به انجام تبلیغات و آموزش موضوعات مختلف فرهنگی اختصاص یافته که نمی توان از آنها در عرصه های دیگر همچون تبلیغات تجاری و بازرگانی استفاده کرد.

بر اساس خبرهای واصله و طبق مشاهدات میدانی خبرنگار فارس، مدتی است تعداد قابل توجهی از بیلبوردهای اختصاصی فرهنگی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز که در بهترین نقاط شهر واقع است، به دو بنگاه تجاری کرایه داده شده و شهرداری هزینه‌های گزافی را نیز از آنها دریافت کرده که این روند، عملی خلاف و غیرقانونی تلقی می‌شود.

با توجه به ایام دهه بصیرت، دهه فاطمیه و شهادت سردار بزرگ اسلام قاسم سلیمانی، شهرداری باید از پتانسیل های خود برای تبلیغات، فرهنگسازی و اطلاع رسانی در زمینه های فرهنگی یاد شده بهره گرفته اما گویا درآمد حاصل از کرایه بسیاری از این بیلوردها اولویت داشته است، موضوعی که در طی صحبت های صورت گرفته خبرنگار فارس با مسئولین سازمان فرهنگی شهرداری شیراز آن را منکر نشده اما علت را ابلاغ صورت گرفته از بالا و تعهدات بیان کردند، تعهدات و ابلاغیه هایی که با وجود پیگیری، چیزی راجع به آن به دست نیامد.

سوالی که اکنون مطرح می شود این است که شهرداری شیراز با وجود درآمد بالا از حوزه های مختلف، آیا نیاز به کرایه دادن بیلوردهایی که مختص کارهای فرهنگی‌ است، داشته تا در بزنگاه‌هایی همچون دهه بصیرت، دهه فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی، دست بسته بماند؟!

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار